Technologia skuterów Vespa ET, LX, LXV, S, konserwacja, naprawa, Język Niemiecki

SCD1 78,90 zł
65,90 zł
10053239
31095
Czas wysyłki: Sprawdź
Koszt dostawy: Już od 0 zł
Ilość

Technologia skuterów Vespa ET, LX, LXV, S, konserwacja, naprawa, Język Niemiecki

  • Wszystkie chłodzone powietrzem silniki dwu- i czterosuwowe od 1996 roku
  • Jako najważniejszy producent skuterów na świecie, Piaggio od 1996 roku wprowadza na rynek gruntownie zmodernizowane wersje legendarnego Vespa z serii ET i LX, a ostatnio także LXV i S. Piaggio pozostał związany z tradycją dzięki nadwoziu z blachy stalowej i prowadzeniu przednich kół z konstrukcji samolotu. Jednak silnik i przenoszenie mocy za pośrednictwem automatycznego paska klinowego są współczesne. Oprócz niektórych modeli podstawowych z dwusuwowymi silnikami o pojemności 50 cm³, Włosi oferują przede wszystkim wyjątkowo ekonomiczne i przyjazne dla środowiska czterosuwowe modele, w Niemczech głównie o pojemności 125 cm³, a także o pojemności skokowej 50 i 150 cm³.
  • Zaktualizowana i rozszerzona nowa edycja książki, która została opublikowana po raz pierwszy w 2006 roku, opisuje wszystkie prace konserwacyjne, regulacyjne i montażowe tych pojazdów na 152 stronach oraz około 530 zdjęć i rysunków, począwszy od demontażu nadwozia i podwozia, demontażu i demontażu silnika oraz sterowania zaworów Ohc oraz automatyczny napęd do konserwacji układu hamulcowego, gaźnika, układu wtryskowego (ET 50 Iniezione) i układu elektrycznego. Kolorowe schematy obwodów, tabele rozwiązywania problemów, pełne dane techniczne, tabele momentów dokręcania i wymiarów cylindrów, a także lista słów kluczowych uzupełniają pracę, która jest jasno skonstruowana zgodnie z zespołami i etapami pracy.
  • Wskazówki dotyczące przeglądu i naprawy 18 modeli:


Dwusuwowy: ET 2 50, ET 2 50 Ini., LX 2 50, LXV 50, S 50
Czterosuwowy: ET 4 50, ET 4 125, ET 4 125 LEADER, ET 4 150,
ET 4 150 LEADER, LX 50 4T, LX 50 4V, LX 125, LX 150,
LXV 125, S 50 4V, S 125, S 150.


Z treści:

  • Opis budynku Vespa ET, LX
  • Ciało, ciało elektryczne
  • Przyrządy, wyposażenie
  • Prowadzenie przedniego koła, układ kierowniczy, linki
  • Prowadnica tylnego koła, amortyzator, układ wydechowy
  • Hydraulika hamulca tarczowego
  • Mechanizm hamulca bębnowego
  • Zbiornik paliwa wszystkie modele, dwusuwowy zbiornik oleju
  • Smarowanie, czterosuwowa pompa olejowa
  • Przygotowanie mieszanki, dwusuwowa pompa olejowa
  • Silniki dwu- i czterosuwowe w szczegółach
  • Głowica cylindra, tłoki, cylindry
  • Sterowanie zaworów i łańcuch rozrządu czterosuwowy
  • Skrzynia korbowa i wał korbowy
  • Napęd z wariatorem, sprzęgłem, przekładnią
  • Szczegółowo gaźnik, wtrysk benzyny
  • Alternator, rozrusznik elektryczny
  • Elektronika silnika, świeca zapłonowa, układ zapłonowy itp.
  • Harmonogram konserwacji dla wszystkich modeli
  • Prace kontrolne i kontrolne
  • Zakup narzędzia, użycie narzędzia
  • Opony: wskazówki dotyczące jazdy, zakupu, konserwacji, kontroli
  • Schematy kolorów, schematy obwodów głównych
  • Dane techniczne, wartości ustawień
  • Wartości momentu obrotowego dla wszystkich modeli
  • Wymiary cylindra i tłoka, dane gaźnika
  • Rozwiązywanie problemów i krótkie wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów
  • Indeks
Produkt Kod Dostępność* Wysyłka Cena Koszyk
Technologia skuterów Vespa ET, LX, LXV, S, konserwacja, naprawa, Język Niemiecki Kod:10053239 Dostępność**: Dostępne Wysyłka:
7 dni roboczych
Cena: SCD1 78,90 zł 65,90 zł
*dostępność dotyczy naszego zewnętrznego magazynu w Hamburgu
10053239
Nowy produkt
 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Darmowy zwrot / wymiana

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.