Fehling Kierownica Z czarna, wysoka
Fehling Kierownica Z czarna, wysoka
Kierownica FEHLING Z.
Klasyczny wygląd helikoptera z lat 70., zinterpretowany: 1-calowe „Z-bary” FEHLING o przyjemnej szerokości nieco ponad 80 cm i płaskiej formie nadają fajny akcent każdemu rowerowi w stylu amerykańskim, zwłaszcza jeśli jest on nieco mocniejszy zwymiarowane potrójne drzewo. Prowadzenie jest spokojne i łatwe, ale kierownica zapewnia wiele upośledzenia podczas jazdy. Idealny do nowych szkolnych helikopterów, spławików i „płaskich żelazek” o wyglądzie dragstera.
Pasuje zarówno do japońskiego, jak i Harleya Davidsona z 1 calowym zaciskiem kierownicy. Może być instalowany z kablami wewnętrznymi lub zewnętrznymi. Do Harleyów od Bj. 82 (z okucia „Evo”) wyposażonych w wgniecenie kabla.
Ostrzeżenie:
Ze względu na produkcję w bardzo małej serii produkcyjnej kierownica nie jest dostarczana z certyfikatem TÜV związanym z modelem, ale z „raportem technicznym” (certyfikat materiałowy, ważny tylko w Niemczech) do indywidualnego odbioru. Nie każda jednostka kontrolująca podejmuje się takiej indywidualnej akceptacji. Dlatego przed złożeniem zamówienia najlepiej wyjaśnić z zaufaną agencją kontroli lub dobrym warsztatem samochodowym z wewnętrznym TÜV, czy możliwy jest test akceptacyjny!
Układanie kabli w środku jest trochę czasochłonną pracą i wymaga doświadczenia, cierpliwości i umiejętności!
- Wersja: wysoka-wąska
- Dostępny w kolorze czarnym
- Wymiary w mm (dł. X wys. X gł.): 850 x 145 x 120
Uwaga: „Wgniecenia kierownicy HD” to wgłębienie na dolnej stronie końcówek kierownicy, co jest konieczne w modelach Harley-Davidson od Bj.82 z kierownicą 1 ”, aby kable kierownicy nie zostały ściśnięte między kierownicą a łącznikami. nie ogranicza użyteczności kierownicy w pojazdach innych producentów lub Harleyach przed Bj.82 i nie jest widoczny dla kierowcy.
Uwaga: Akcesoria do kierownicy są dostarczane bez otworu do blokowania przełącznika. Są one rozmieszczone inaczej w zależności od modelu motocykla. Wiercenie kierownicy w celu zablokowania jest dozwolone: W tym celu ustaw optymalnie nowe kierownice względem pojazdu. Teraz zamontuj przykładowe jednostki przełączające, zwróć uwagę na swobodę ruchu do zbiornika po pełnym obróceniu układu kierowniczego, zaznacz otwór dla urządzenia blokującego i wywierć kierownicę o odpowiedniej średnicy. Jeśli chcesz uniknąć ześlizgiwania się wiertła z gładkiej rurki kierownicy podczas konwersji kierownicy, który lubi „chybić” podczas przebijania lub jakoś zawsze nudzi w przedmiocie, powinieneś użyć szablonu do wiercenia LSL, nr zamówienia. Użyj 10005224 (patrz na dole obrazu) - można śmiało powiedzieć, że takie błędy nie mogą się z tym zdarzyć.
Produkt | Kod | Dostępność* | Wysyłka | Cena | Koszyk |
---|---|---|---|---|---|
10021174 - FEHLING Z-RĘKAW - 25,4 MM, CHROMOWANY, WYSOKI | Kod:10021174 | Dostępność**: Niedostępne | Wysyłka: 7 dni roboczych |
Cena: 1019,90 zł | |
10021174 - FEHLING Z-BAR RĘKAW - 25,4 MM, CZARNY, WYSOKI | Kod:10021175 | Dostępność**: Dostępne | Wysyłka: 7 dni roboczych |
Cena: SCD1 1019,90 zł 809,90 zł | |
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Darmowy zwrot / wymiana